Kontakt   Anette Petersen
T 2331 4617
anette@invirke.dk
  Michael Larsen
T 2261 6995
michael@invirke.dk
 

Strategi

inVirkes udgangspunkt er, at en kommunikations- eller kampagnestrategi skal være et konkret og brugbart redskab for alle, der skal være med til at omsætte den i praksis. Strategien skal fungere som et fælles dokument, som organisationens egne folk kan arbejde efter. Samtidig skal den kunne bruges til at briefe eksempelvis reklame- og PR-bureauer.

inVirkes kommunikations- og kampagnestrategier indeholder typisk følgende elementer: En opsummering af de analyseresultater og indsigter, som ligger til grund for strategien. En detaljeret budskabsplatform, evaluerbare mål for kommunikationsindsatsen samt en operationel del med beskrivelser af konkrete kommunikationsaktiviteter, timing og milepæle.

De seneste ti år har vi stået bag adskillige kampagner med vidt forskellige målgrupper og aktører. Vi har stor erfaring i at udvikle og tilrettelægge eksempelvis web-, PR- og netværkskommunikation samt annoncering og events. Det sikrer konceptuelle og kreative kommunikationsstrategier, der er til at implementere.

inVirke
Nannasgade 28
Schillerhuset
2200 København N